Selecteer een pagina

Geachte cliënten, opdrachtgevers en relaties van QS Gezondheidsmanagement,

In verband met de aangescherpte adviezen van het RIVM en de overheid neemt QS Gezondheidsmanagement een aantal maatregelen.

Als onderdeel van alle maatregelen en om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, werken onze werknemers zoveel mogelijk vanuit huis. Thuiswerken is voor QS Gezondheidsmanagement en haar medewerkers goed haalbaar. Onze processen en systemen zijn ingericht om deze tijdelijke verandering zo optimaal mogelijk  te ondersteunen. Onze dienstverlening proberen we ondanks alle maatregelen zo goed mogelijk te continueren.

Het advies van het RIVM is daarbij leidend. Op de pagina van het RIVM vindt u de meest actuele informatie en veel gestelde vragen over het coronavirus.

Wat betekent dit voor u als opdrachtgever of cliënt ?

Een groot deel van onze hulpverlening is telefonisch, indien we moeilijker bereikbaar zijn zullen we trachten u zo spoedig mogelijk terug te bellen. Ook kunt u mailen naar info@qsgezondheidmanagement.nl zodat we uw vraag telefonisch of per mail kunnen beantwoorden.

Intakeafspraken:
Onze intakes zijn telefonisch, deze kunnen in overleg met u als cliënt gewoon doorgang vinden.

Behandelafspraken:
Geplande individuele afspraken met uw behandelaar zullen in overleg met uw behandelaar en afhankelijk van de situatie zo mogelijk gewoon plaats kunnen vinden, in overleg kan dit ook telefonisch of via beeldbellen.

Expertises en onderzoeken:
Waar mogelijk zullen de expertises en onderzoeken gewoon doorgang vinden of zal men gebruik maken van beeldbellen of screen-to-screen. Dit maakt dat cliënten geen fysiek contact met de onderzoekers hoeven te hebben. We zorgen voor een veilige belvideo-verbinding, en zullen cliënten van de nodige instructies voorzien.

We houden u de komende tijd op de hoogte van de actuele ontwikkelingen t.a.v. ons beleid.

Wij zijn ons bewust van de impact van deze maatregelen en hopen op uw medewerking en begrip.

Mocht u vragen hebben dan kunt u ons mailen en bellen tijdens de gebruikelijke openingstijden.