Selecteer een pagina

Klachtenregeling

Wanneer u als cliënt niet tevreden bent of heeft u een klacht over de geleverde diensten van QS Gezondheidsmanagement dan kunt u het volgende doen:

  1. Neem alstublieft contact met ons op. U kunt vragen naar uw Trajectadviseur. Als u de naam niet (meer) weet, dan helpt onze Team Secretaresse u graag. Wilt u liever iemand anders spreken, vraag dan om een telefonische afspraak met Anneloes Hulshof. Anneloes is de regiebehandelaar en houdt toezicht de trajecten.
  2. Mocht u er met ons niet uitkomen, dan kunt u gebruik maken van de onafhankelijke klachtenfunctionaris. QS Gezondheidsmanagement deze ondergebracht bij Quasir.
  3. Via onderstaande contactgegevens kunt u in contact komen met Quasir en uw klacht melden. Een klachtenfunctionaris van Quasir zal binnen 48 uur contact met u opnemen.
  4. De klachtenfunctionaris van Quasir zal u vervolgens adviseren/helpen bij het oplossen van uw klacht.
  5. Indien ook de hulp van de onafhankelijke klachtenfunctionaris niet leidt tot een oplossing, dan is er de Geschillenregeling. QS Gezondheidsmanagement is aangesloten bij Stichting Zorggeschil. Deze organisatie kan uiteindelijk uw klacht beoordelen, zie daarvoor bijgaand PDF document met uitleg.

Contactgegevens QS Gezondheidsmanagement

Post: Regentesselaan 24G, 3818 HJ, Amersfoort
E-mail: info@qsgezondheidsmanagement.nl
Telefonisch: 033-4615505

Contactgegevens Quasir:

Post: Quasir, Klachtenfunctionaris abonnementen, Postbus 1021, 7940 KA  Meppel
E-mail: bemiddeling@quasir.nl t.a.v. Klachtenbemiddeling
Telefonisch: 06-48445538
Meer informatie over Quasir te vinden via www.quasir.nl